– LUB –
ZNAJDŹ ODPOWIEDŹ PONIŻEJ:
Q
Jaki problem rozwiązuje Twoja firma?
Gdzie znaleźć te informacje: Zapytaj swoich klientów, dlaczego zdecydowali się kupić od Ciebie (pomoże to również poprawić relacje z klientami).
Q
Jak Twoja firma generuje dochód?
Gdzie znaleźć te informacje: Miesięczny rachunek zysków i strat w ramach przychodów.
Q
Które części Twojej firmy są nieopłacalne?
Gdzie znaleźć te informacje: Miesięczny rachunek zysków i strat w pozycji przychody, koszt sprzedanych towarów i zysk netto według pozycji.
Q
Czy Twój przepływ gotówki jest dodatni każdego miesiąca?
Gdzie znaleźć te informacje: Miesięczny rachunek zysków i strat w pozycji przychody, koszt sprzedanych towarów i zysk netto według pozycji.
Q
Jaka jest Twoja strategia cenowa i dlaczego?
Gdzie znaleźć te informacje: Split test nowy, wyższe ceny z klientami.
Q
Ile czasu Ty i Twój zespół zarządzający spędzacie na generowaniu przychodów?
Gdzie znaleźć te informacje: Sprawdź swoje listy płac i sklasyfikuj każdego pracownika jako generującego dochód lub narzut. Bądź szczery.
Q
Jaki jest wskaźnik utrzymania klienta?
Gdzie znaleźć te informacje: Śledź dochody poszczególnych klientów z roku na rok i monitoruj ich zmiany.
Q
Czy Twoi klienci będą kierować do Twojej firmy inne osoby, które znają?
Gdzie znaleźć te informacje: Zapytaj swoich klientów. Jeśli pozyskasz nowego klienta z istniejącego, śledź go, aby dać klientom cyklicznym specjalne oferty – i zachęć do polecania większej liczby klientów.
Q
Kim są twoi najcenniejsi klienci (a którzy są najbardziej kosztowni)?
Gdzie znaleźć te informacje: Sprawdź swój zysk brutto według klienta i zapytaj swoich pracowników, którzy klienci są największymi sprawcami zasobów firmy.
Q
Jaka jest Twoja strategia w mediach społecznościowych?
Gdzie znaleźć te informacje: Ustaw Google Alerts lub DEX Reputation Management, aby wypróbować wzmianki o mediach społecznościowych i określić, jaki krytyczny czynnik sukcesu wspiera Twoja strategia w mediach społecznościowych.